hai..jangan lupa tinggal jejak anda.jangn lupa comment blog kita.terima kasih

siApa KaTa mElaYu tak boleh mAju..????

siapa kata pengecut xboleh berjaYa…ini la aku nak berceloteh sikit..ada orang kerja sebab nak duit, masa depan, bayar hutang, bagi anak bini makan…huhu..salah-salah..kita kerja sebab jangan ada manusia yang malas dalam dunia ni..Macam aku la. Kerja sebab xnak buang masa..Ramai orang kata MELAYU ni pemalas.??betul ker.???..Tadi duit yang dating bergolek ok.. Manyak dah coNtoh MELAYU yang dah Berjaya..Korang je yang malas nak ambik tahu kan..coNtoh ye macam boS aku ni..Kedai kocek je ha..tapi harta benda bergadang kut..Siap boleh beli kereta baru la kan..ni aku share dengan koRang pasal boS bEsar aku..hehe..seorang usahawan Berjaya Pn.Aisyah dan En.Bahan0d

din..
Korang boleh contohi sikap peniaga Berjaya..Satunya jangan berhutang…Dan koRang jangan boros..berjimat-cermat la untuk masa depan.ok…jAngan inGat nak joLi jer k…ok koRang laYan gambar ini k…Moga jangan ada MELAYU yang hanya tahu nak duit tapi malas nak kerja…MELAYU BOLEH….

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...