hai..jangan lupa tinggal jejak anda.jangn lupa comment blog kita.terima kasih

LoVe NoVember



Assalammualaikum.


wahhh...macam tak percaya je dah nov 2011...Kejap je kan.Pejam celik je makin menuju ke 2012.
Best ye kalau boleh ulang masa lalu kan..Just one saat teringin nak jadi kids balik..Apa kan daya tu semua tak akan menjadi kenyataan kan..Manusia mesti harus melangkah kehadapan.Itu la realiti ye..Fikiran juga harus ke hadapan.Masa makin pantas kan.tak boleh dah undur belakang.

Kadang-kadang aku tertanya-tanya...Kenapa Tuhan beri kita dugaan yang sangat remeh..Kita pun tiada jawapan ye kan.Dugaan tu buat manusia lagi matang???...Aku sebagai Hanba ye pun tak mampu nak tanggung semua dugaan ye....Boleh ke aku kongsi ape yang di duga dengan manusia lain..Patut ke aku memgeluh kan.???...

Ya ALLah aku terima semua ni..Aku redo..Tapi tolong jangan bagi dugaan yang berat pada Hamba mu yang lemah ini.Aku kena kuat.Aku tahu suatu hari nanti aku pasti mendapat kemanisan dugaan tu..thankz sangat sebab masih ada yang sudi nak kongsi rasa sedih ni..





Mulai saat ni aku akan cuba senyum dan ketawa...Walaupun hanya lakonan..Aku tak nak mak tahu aku lemah..aku sedih..cukup hanya Dia yang tahu ape yang aku rasa.Thankz Ya ALLAH sebab beri aku satu keluarga yang amat memahami dan sayang kan diri aku ni.

Tolong la..lepas ni jangan buat orang lain sedih lagi..sebab aku tak ketawa macam dulu kan..
Senyum..tak perlu kata apa-apa...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...