hai..jangan lupa tinggal jejak anda.jangn lupa comment blog kita.terima kasih

TIADA GANTI YE..DIA LAH PERMATA.


السلام عليكم


Semua yang lahir kat dunia ni mesti ada ber bin kan nama ayah..Kalau tiada ayah macam mana kita boleh lahir kat dunia ni kan..Ada orang panggil ayah, abah, papa, daddy,abi, walid atau ape pun panggilan hormat...Ayah adalah ketua keluarga, umpama Kapten kapal besar..Tanpa ketua hancur la keluarga itu...Panjang pulak mukadimah ye..hehe..

Aku pun ada AYAH..EN.Harun Othman..Ayah aku seorang pendiam, garang dan tegas...Aku sayang sangat kat ayah..Even ayah penah luka kan hati keluarga ku dengan kisah silam dulu..Aku tetap sayang kan ayah..
Ayah seorang yang bertanggungjawab..Tak pernah sekali pun ayah lepas tanggan pada keluarga..Ayah sentiasa pasti kan keluarga nya dalam keadaan baik.

Aku hargai pengorbanan ayah nak besar kan aku sekeluarga..Ayah cuba nak buat yang terbaik buat aku sekeluarga..Tiada sapa pun boleh ganti kan tempat Ayah...Walaupun aku sedih bila keluarga aku tak macm dulu..Tapi aku syukur sangat kat Tuhan sebab ayah tak pernah tinggalkan kami...



ayah ku adalah yang terhebat ..semoga ayah tidak jemu untuk menberikan kasih
sayang buat kami sekeluarga....

Aku harap ayah akan terus menjadi kepten famly aku sampai bila..
Aku sedih..ayah aku tak macam orang lain..Dari kecil sampai dewasa..ayah tak pernah nak tunjuk kasih sayang dia..Tapi aku tahu ayah sayang kan kami semua..

Walaupun ayah tak pernah datang sekolah ambik kad laporan aku, aku tetap sabar kan hati yang ayah sibuk keja...Ayah hanya perhatikan dari jauh aje kemajuan dan kejaan anak-anak dia..
Mungkin itu cara dia mendidik anak-anak dia..
Ayah tolong la jadi ayah yang terbaik buat keluarga ini samapi bila-bila..Kasi sayang ayah jangan sikit pun kurang buat kami semua....

Aku selalu doa kan yang terbaik buat ayah...Terima kasih ayah untuk semua pengorbanan ayah nak besar kan aku..Sampai aku berjaya macam ni..Hanya Tuhan saja dapat menbalas jasa ayah...Kasih sayang tiada ganti ye..Kirah sayang ayah...sayang sampai bila-bila..aku akan cuba untuk bahagia kan ayah.

ketika menaip enty ni..
air mata aku mengalir sebak..
Moga Ayah panjang umur.

6 comments:

:.hafsah harun.: said...

aku pon syg ayh..lots of love...jgn sedih2
kak kirah...

♡♬♪ sHaKiRah HaRuN{。^◕‿◕^。} said...

yeala cik hafsah oit....

Princess diaries said...

waa,,zayah pon..luv him too much..fullstop!he~

♡♬♪ sHaKiRah HaRuN{。^◕‿◕^。} said...

taw..sebab tu kena bljr smpai berjaya..nak balas jasa ayah ..ok

headshoot said...

haha...aku un syg ayh...hihihi....

anismelon said...

jgn le sedih sedih..xsemua yg org lain ade kite pon ade..yg penting ayh korg syg korg..cume dye bnyk tanggungjawab je..anis faham..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...